sábado, 2 de mayo de 2009

מי אישר גדל ל 617 מקרים של שפעת A ב 16 מדינות

* למי יש את עדכון הנתונים שלה על וירוס.
* במקסיקו 16 מביא את מספר ההרוגים.
* בנוסף, 397 מקרים של חולים נגועים.
* באסיה אישרו המקרים הראשונים של השפעת.
* ספרד, הרביעית במדינה עם יותר מקרים

02.05.2009

ארגון הבריאות העולמי (WHO) עדכון הבוקר, אישרו את מספר המקרים של אנשים עם חזיר נגוע בווירוס שפעת, או AH1N1, אשר כמעט הכפילה את האחרון ב 24 שעות וכבר להשפיע על 617, בהם 17 הרוגים ב 16 מדינות.
מקסיקו ו ארצות הברית הם רק מדינות בהן יש כל כך הרבה נהרגו ע"י שפעת A או חזיר

יש רק מקסיקו דיווחו 397 מקרים של הידבקות אדם, בהם 16 הרוגים אישרו. הגידול ב 241 מקרים, עם הנתונים שפורסמו על מקסיקו שעות לפני כן, היא כי התוצאות המתקבלות עבור דוגמאות אשר נשלחו על מעבדות עבור ניתוח, הוא הוסיף.

ארצות הברית יש מידע רשמי של 141 מקרים, בהם מותו של התינוק של 23 חודשים, שהיה מקסיקני ו ביליתי חגים במדינה הזאת.

ובכל זאת, עם המקרים אישרו, אבל לא מקרי מוות: אוסטריה (1), קנדה (34), סין, הונג קונג (1), דנמרק (1), צרפת (1), גרמניה (6), ישראל (2), הולנד ( 1), ניו זילנד (4), דרום קוריאה (1), ספרד (13), שוויץ (1) ובריטניה (13).

בינתיים, מחוץ לגבולות שלנו, הוא ממתין לתוצאות הבדיקה של החולה הגיע מ ברזיל. זה יביא ל 16 את מספר המדינות המושפעות.

Reiterated כי ארגון הבריאות אינה ממליצה הגבלת נסיעה או קבוע הגבול סגר, על אף שהוא מאמין "כי אנשים צריכים לדחות נסיעות חולה ומי לפתח סימפטומים לאחר טיול מחפשים טיפול רפואי".

כמו כן, מי אמר שאין סכנת הידבקות מ לאכול חזיר מבושל היטב ומוצרי נגזר זו חיה. " כמו כן עמד על שלו ייעוץ לאנשים לחזק את אמצעי היגיינה הרגילים, לרבות נטילת ידים לעיתים קרובות עם סבון.

הוא דחק אנשים ללכת לשירותים רפואיים אם הם מפתחים כל סימפטומים כגון חום מעל 38 מעלות, נגד שיעול, כאב ראש חמור, כאבי שרירים ו משותף, עין הקפדה ו פריקה של האף.

על השאר, האיחוד האירופי, מקווה שזה ישפיע על מחצית האוכלוסייה, אם כי ברוב המקרים הם לא חריף. כדי לאמת את נתוני ממשלות, אשר אמור לצפות בסדרה של ניתוח שמתבצע על ידי מעבדות הפניה מושלמות ולקבל את ההודעה הרשמית.

No hay comentarios: